نرم‌افزار پیامک فارسی آپدیت شد

نسخه‌ جدید نرم‌افزار پیامک فارسی با امکان دسترسی به دفترچه‌ تلفن، امکان درج شکلک در پیام‌ها و درج تاریخ شمسی در آن‌ها و اضافه شدن جعبه ذخیره‌ پیام‌ها به شرکت ارتباطات سیار ارسال شد.

دکتر حمیدرضا ربیعی - مدیر مرکز تحقیقات فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف - در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نسخه‌ دوم نرم‌افزار پیامک فارسی طبق وعده‌ آماده است و امروز به شرکت ارتباطات سیار ارسال خواهد شد.

وی گفت: مشکلات و نقص‌های نسخه‌ آزمایشی نرم‌افزار که توسط کاربران عنوان شده بود، برطرف شده و علاوه بر آن ویژگی‌های جدیدتری نیز به نسخه‌ دوم این نرم‌افزار اضافه شده است.

به گفته‌ی او در این ویرایش امکان ویرایش الگوها، اضافه کردن میانبرها به منوها و گزینه‌ی صفحات و درج آیکن‌های گرافیکی و از طرفی درج تعداد پیام‌های خوانده نشده یا ارسال نشده یا پیش‌نویس از دیگر ویژگی‌ها محسوب می‌شود.

او گفت: تسهیل تایپ با صفحه‌ فینگیلیش نیز از دیگر ویژگی‌ها محسوب می‌شود که به این وسیله می‌توان در صفحه‌ کلید با تایپ کردن حرف لاتین «M» حرف فارسی «م» را تایپ کرد.

موسس مرکز تحقیقات فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف امکان تنظیم سرعت تایپ و کم یا زیاد کردن آن را از دیگر مواردی برشمرد که در این نرم‌افزار در نظر گرفته شده است.

افشین قطبی فردا در تهران

افشین قطبی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یکشنبه شب راهی تهران می‌شود تا به طور رسمی هدایت این تیم را برعهده بگیرد.


به گزارش ایسنا، پرسپولیس از روز دوشنبه اردوی شبانه روزی خود را تا روز شنبه هفته‌ی آینده در تهران برگزار خواهد کرد. اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در هتل استقلال تهران اسکان خواهند یافت.


تیم فوتبال پرسپولیس قرار است از شنبه‌ی آینده اردوی کوتاه مدتی را در دبی برگزار کند.


مذاکرات برای برگزاری دیدار تدارکاتی در اردوی دبی در حال انجام است و اگر توافق‌های نهایی صورت بگیرد، قرمز پوشان در اردوی دبی دیدار دوستانه‌ای را برگزار خواهند کرد.


همچنین امروز مسوولان باشگاه پرسپولیس طی نامه‌هایی جداگانه به محمد علی‌آبادی و علی کفاشیان ریاست سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال خواهان بخشیده شدن محرومیت‌شان از حضور تماشاگر شدند.