نامه به اوباما

لطفا روی پیوند زیر کلیک کنید و نامه برای اوباما را امضا کنید :

 

آقای رئیس جمهور، خلیج خلیج فارس است

داریوش بزرگ در ۲۵۰۰ سال پیش آنراخلیج پارس نامید

هرودت (تاریخ نگار یونانی) آنراخلیج پارس نامید

دانشمندان عرب، چینی، روسی، اسپانیائی... آنراخلیج فارس نامیده اند

ریچارد ن. فرای، استاد ممتاز دانشگاه هاروارد، آنرا خلیج فارس مینامد

سازمان ملل متحد آنرا رسما خلیج فارس مینامد

همه روسای جمهوردموکرات وجمهوریخواه آنرا خلیج فارس نامیده اند

شما نیز لطفا آنرا خلیج فارس بنامید!

با احترام،

 

http://petitions. tigweb.org/ persiangulf

 

نظرات 1 + ارسال نظر

دوست عزیزسلام
وبلاگ زیبایی داری امیدوارم همیشه موفق باشی
با تبادل لینک موافقی ؟ حتما به من سر بزن www.akx20.blogsky.com

ابن بک دعوت نامه برای عضویت در تضمینی ترین سیستم درامدی ایران می با
درآمد من در کمتراز یک ماه ??هزارتومان بودو به حسابم واریز کردند امتحانش مجانی است

این فرصت را ازدست نده عضویت در کمتراز 1دقیقه چیزی که از دست نمی دهی پولهم بدست می آوری
در ضمن برا ی افزایش بازدید کننده های وبلاگت یک روش بسیار موثر عضویت در گروه وطن هست که علاوه بر افزایش بازدید وبلاگ (آمار وبلاگ من مربوط به همین است بیا خودت ببین )راهی برای کسب درآمدهم هست

و هر 1000 تومان را پرداخت میکند به وبلاگ من بیا تا آشنابشی

پیشنهاد میکنم تا ثبت نام مجانی است ودر عرض یک روز هم فعال میشود وکمتراز یک هفته اولیم هزارتومان را به حسابت میریزند این روش را امتحان کنی مثل من لینک عضویت در بالا
2 لینک زیر 2 سیستم قوی وتضمینی درهر دو عضو شو

http://vatanclick.com/signup.php?from=somy46

www.akx20.blogsky.com



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد